مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 16:002021-11-05ورزشي

برگزاری مرحله دوم مسابقات کورس پاییزه در یاسوج


مسابقات مرحله دوم کورس پاییزه جنوب کشور با حضور چابک سواران و در رشته های مختلف برگزار و نفرات برتر در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.

- فرشاد نگین ناجی، رییس هیئت سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با حضور سوارکارانی از جنوب کشور در یاسوج برگزار شد .

وی افزود: با توجه به تعطیلی طولانی مدت فعالیت های ورزشی، با صدور مجوز ستاد کرونا و به منظور آماده سازی هر چه بیشتر و رونق دوباره ورزش سوارکاری، مسابقات کورس جنوب کشور طی دو مرحله در شهر یاسوج برگزار و قهرمانان رده های مختلف مشخص شدند .

نگین تاجی با اشاره به این نکته که هم اکنون همه فعالیت های صنعت پرورش اسب به دو شهرستان گچساران و یاسوج محدود می شود، اظهارکرد: هیئت سوارکاری استان تلاش دارد این ورزش را در سراسر استان رونق دهد و در این زمینه همه تلاش ها صورت می گیرد.

رییس هیئت سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ورزش سوارکاری، بسیار هزینه بر است و به دلیل ضعف اعتبارات دولتی و محرومیت منطقه، نگهداری اسب به صورت حرفه ای بسیار سخت و در صورت حمایت جدی با استقبال مواجه می شود .

نگین تاجی تصریح کرد: ورزش اسب سواری نیازمند حمایت ویژه است و با توجه به پتانسیل های خوبی که استان دارد اگر مورد حمایت قرار گیرد، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله دوم مسابقات کورس پاییزه در یاسوج

برگزاری مرحله دوم مسابقات کورس پاییزه در یاسوج