مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-05سياسي

وضعیت قرمز کرونا در پلدختر و مدیریت ضعیف کنترل آن


امام جمعه پل دختر به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان اشاره کرد و گفت: پل دختر تنها شهرستان استان است که در وضعیت قرمز مانده و این امر نشانگر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مدیریت ضعیف در این زمینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه به 14 آبان روز فرهنگ عمومی اشاره و اظهارکرد: رسانه ها پای محکم شورای فرهنگ عمومی هستند که اگر نباشند صدای این شورا به جایی نمی رسد و امید که مایه خیر و برکت برای شهرستان باشد.

وی از رسانه ها ، اعضای و دفتر دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پل دختر به خاطر پوشش اخبار و برگزاری مرتب این شورا تقدیر کرد.

امام جمعه پل دختر با بیان این که نقش فرهنگ در اصلاح امور جامع غیرقابل انکار است ،گفت شورای فرهنگ عمومی موثرترین عنصر در موجودیت جامعه است که مقام معظم رهبری فرمودند ما در قبال فرهنگ عمومی کشور مسئولیت شرعی و قانونی داریم.

وی با بیان این که جامعه برای توسعه در همه بخش ها نیازمند فرهنگ است افزود: فرهنگ زیربنای همه کارها در حوزه های مختلف سیاست، اقتصاد، اجتماع و همه امور است که این شورا در سراسر کشور مرکز استان ها و شهرستان ها برگزار می شود و زیر مجموعه هم چنان برای ما چموشی می کند و متاسفانه پل دختر تنها شهرستان استان است که در وضعیت قرمز مانده و این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونا در پلدختر و مدیریت ضعیف کنترل آن

وضعیت قرمز کرونا در پلدختر و مدیریت ضعیف کنترل آن