مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-05حوادث

دوترته مسئولیت قتل قاچاقچیان و شهرداران را بر عهده گرفت


رییس جمهور فیلیپین بار دیگر ضمن انتقاد از دادگاه کیفری بین المللی که اخیرا دستور تحقیقاتی درباره نبرد مرگبار او علیه مواد مخدر در این کشور را صادر کرده، - رییس جمهور فیلیپین بار دیگر ضمن انتقاد از دادگاه کیفری بین المللی که اخیرا دستور تحقیقاتی درباره نبرد مرگبار او علیه مواد مخدر در این کشور را صادر کرده، گفت که وی مسئولیت مرگ قاچاقچیان مواد مخدر و چندین شهردار را بر عهده می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین در جریان سفرش به استان غربی پالاوان گفت فقط زمانی به دادگاه لاهه می رود که مرده باشد و خودش را تسلیم صلاحیت قضایی این دادگاه بین المللی نمی کند.

وی همچنین گفت: مشکل آنها چیست؟ چرا آنها به اینجا آمدند؟ تا جهنم یخ نزند و تبدیل به یخ نشود، اجازه نمی دهم این مزخرفات اتفاق بیفتد! دولت وی پیشتر اعلام کرده بود که دیوان کیفری بین المللی صلاحیت رسیدگی به امور فیلیپین را ندارد چون دوترته از این دیوان خارج شده است.

در سپتامبر سال جاری میلادی، دیوان کیفری بین الملل اعلام کرد که مبنای منطقی را برای رسیدگی به اوضاع در فیلیپین دارد و به این نکته اشاره کرد که یک مولفه ویژه حقوقی درباره جرایم علیه بشریت و قتل وجود دارد که در سرکوب و کشتار هزاران تن در نبرد علیه مواد مخدر در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوترته مسئولیت قتل قاچاقچیان و شهرداران را بر عهده گرفت

دوترته مسئولیت قتل قاچاقچیان و شهرداران را بر عهده گرفت