مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-05سياسي

آینده وخیم شاهرود در پی خشکسالی/ مسئولان فقط وعده ندهند


با وجود خشکسالی و کم آبی فراوان، اگر آب مورد نیاز این شهرستان تامین نشود، آینده وخیمی پیش روی مردم منطقه است.

- ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه با اشاره به اینکه مسئولان فقط وعده ندهند بلکه به دنبال عملیاتی شدن آنها نیز باشند، ابراز کرد: تأمین آب آشامیدنی، صنعت و کشاورزی سه اولویت مهم در شهرستان شاهرود است.

وی با بیان اینکه با وجود خشکسالی و کم آبی فراوان، اگر آب مورد نیاز این شهرستان تأمین نشود، آینده وخیمی پیش روی این منطقه وجود دارد، ابراز کرد: در صورت تداوم شرایط مردم شاهرود باید برای زندگی به شهرهای دیگر بروند همانطور که امروز بسیاری از روستاهای بی ارجمند خالی از سکنه است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه باید برای مشکل آب شهرستان اقدام عاجلی کرد چرا که حفر چاه به جای احداث سد، یک نسخه قدیمی و مُسکن موقتی محسوب می شود.

متأسفانه در گذشته مسئولان به وعده هایشان به خصوص در زمینه آب و تصفیه خانه عمل نکرده اند و امروز مشکلات عدیده ای گریبان گیر شاهرود است.

امینی با بیان اینکه یک چهارم آب شرب با اهمیت شاهرود به دلیل فرسودگی لوله های انتقال هدر می رود و کسی پاسخگو نیست، گفت: 20 سال است که تصفیه خانه فاضلاب شاهرود به حال خود رها شده و مسئولان برای آن کاری نمی کنند در حالی که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده وخیم شاهرود در پی خشکسالی/ مسئولان فقط وعده ندهند

آینده وخیم شاهرود در پی خشکسالی/ مسئولان فقط وعده ندهند