مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-05سياسي

مراسم اختتامیه رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان برگزار شد


سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان با حضور 110 نفر در قالب 31 تیم به میزبانی دانشگاه ولیعصر (عج)رفسنجان به کار خود پایان داد.

- ایسنا/کرمان سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان با حضور 110 نفر در قالب 31 تیم به میزبانی دانشگاه ولیعصر (عج)رفسنجان به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسؤول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان امروز 14 آبان ماه در مراسم اختتامیه این رویداد اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر بخواهیم تهدید نشویم باید در عرصه فرهنگی کار کنیم و شرط ایران قوی این است که جوانان ما حمایت شوند و برای تولید محتوا بودجه های خوبی در مجلس دیده شود.

وی بیان کرد: امپراطورهای خبری دنیا خیلی هزینه می کنند ما هم در کنار ایمان، اعتقاد و روحیه می توانیم با حمایتی که از جوانان می شود کار کنیم و مقابل تهدیدات دشمن بایستیم.

به گفته وی این رویداد با رمز یا فاطمه الزهرا (س) به مدت 48 ساعت برگزار شد و 110 نفر شامل 31 تیم حضور داشتند.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم گفت: حوزه تولید محتوای فضای مجازی می تواند یک حوزه مقاومت باشد و باعث تغییر اساسی در حوزه فرهنگ و کسب و کار شود.

حسین احمدی اظهار کرد: همه فضای کسب و کار مانند فضاهای دیگر به مرور زمان دچار تغییر و تحول می شود اما اصل، اصل ثابتی است که مبنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان برگزار شد

مراسم اختتامیه رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان برگزار شد