مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-05سياسي

سیلی سخت سپاه به آمریکا طلیعه دوران جدیدی از حضور مقتدرانه ایران


 سیلی سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکای پوشالی در آستانه یوم الله 13 آبان، طلیعه دوران جدیدی از حضور مقتدرانه و عزتمندانه ایران در عرصه بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد رضا خسروی در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی شهرستان داراب به اقتدار سرو قامتان سپاه پاسداران کشور در عرصه مختلف بین المللی اشاره کرد و گفت: سیلی سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکای پوشالی در آستانه یوم الله 13 آبان، طلیعه دوران جدیدی از حضور مقتدرانه و عزتمندانه ایران در عرصه بین المللی است.

وی افزود: شنیدن خبر اقتدار دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس و دریای عمان یکی از خبرهای خوشی است که رویداد آن به صورت مکرر باعث ایجاد و افزایش اقتدار ملی ایران و حس اعتماد به نفس ایرانیان شده است.

️امام جمعه داراب با تاکید بر صیانت و حفاظت از اقتصاد نفتی کشور توسط سپاه اشاره کرد و گفت: در کنار همه حواشی زیبای این اقدام سپاه پاسداران، آنچه مغفول مانده و باید به آن اشاره کرد، نگهبانی و پاسداری سپاه پاسداران از اقتصاد نفتی ایران است.

حجت الاسلام خسروی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نشان داد که حامی دولت و مردم در مهار فشارهای اقتصادی دشمن و کاهش اثرات تحریم هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی سخت سپاه به آمریکا طلیعه دوران جدیدی از حضور مقتدرانه ایران

سیلی سخت سپاه به آمریکا طلیعه دوران جدیدی از حضور مقتدرانه ایران