مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-05سياسي

برای تکمیل پل خلیج فارس باید مطالبه گری بیشتری انجام شود


ساخت پل خلیج فارس در بحث پدافند غیرعامل برای جزیره قشم ضروری است و برای تکمیل پل خلیج فارس باید مطالبه گری بیشتری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم با اشاره به اقدامات مناسب سازمان منطقه آزاد قشم برای احداث پل خلیج فارس افزود: ساخت این پل مطالبه ای فوری است و باید پرونده ویژه ای توسط استاندار هرمزگان برای ساخت آن گشوده شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم وجود استقلال فرهنگی، افزود:  استقلال هر کشور وابسته به فرهنگ عمومی آن کشور است و هرگونه وابستگی فرهنگی باعث از بین رفتن استقلال می شود.

امام جمعه قشم ادامه داد: دشمن با تهاجم فرهنگی جنگ جدیدی را علیه ایران شروع کرده و مسوولان بدانند غفلت در این امر صدمات غیر قابل جبرانی را برای آینده کشور در پی دارد.

حجت الاسلام حاجبی اظهار کرد: برای اصلاح همه جانبه در کشور راهی جز اصلاح فرهنگ غالب در کشور نیست و این فرهنگ باید در جامعه های کوچک مانند قشم نیز اصلاح و رعایت شود.

وی با بیان این که رفتارهای نامناسب چه در حوزه اجتماعی و محیط زیست و چه در حوزه فرهنگی از سوی هنجارشکنان مورد قبول نیست و صدمات غیر قابل جبرانی به فرهنگ بومی این منطقه وارد می کند، ادامه داد: صیانت از فرهنگ عمومی جامعه یک وظیفه بر دوش همه مردم و مسؤو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تکمیل پل خلیج فارس باید مطالبه گری بیشتری انجام شود

برای تکمیل پل خلیج فارس باید مطالبه گری بیشتری انجام شود