مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-05سياسي

نزدیک شدن آمریکا به افول/ اقدام سپاه تحسین برانگیز بود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد تحسین برانگیز سپاه در حادثه اخیر، گفت: تحقیر آمریکایی ها مسجل شده و آمریکا به فضل الهی به افول خود رسیده است.

- محمدعلی نکونام 14 آبان ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سوره انبیا، اظهار کرد: روش قرآن، تبشیر و تنذیر است، این کتاب آسمانی مدام تذکر می دهد که باید ترسید و بر عذاب الهی مراقب بود و پس از آن به بهشت، عاقبت بخیری و رستگاری بشارت می دهد.

وی افزود: قرآن کریم، تنها راه درست را دانستن مسئله توحید می داند، عبادت و بندگی تنها راه رستگاری بشریت است و عمل صالح در سایه توحید و ایمان رقم می خورد، انسان به هرچه غیر خداوند دل ببندد، آن راه به جهنم ختم می شود.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: باید مواظب دلبستگی های دنیوی مانند شهرت پرستی، شهوت طلبی، شکم پرستی و شغل بود، به همین دلیل است که قرآن مدام و مستمر بر مراقبت از خود یادآوری می کند، زیرا شهوات و دنیا فانی می شوند، آن چه که به بقا کمک می کند، نگاه ایمانی و توحیدی است.

نکونام با اشاره به اینکه راه شهدا باید ادامه پیدا کند، افزود: شهدا شفاعت می کنند، آن ها نظارت بر اعمال دارند، حاج قاسم ها امروز حضور دارند و روح آنان در میان مردم است، سبک زندگی شهدایی یعنی ایمان، تقوا، انس با نماز، روزه، حلال خوردن و اخلاق محوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک شدن آمریکا به افول/ اقدام سپاه تحسین برانگیز بود

نزدیک شدن آمریکا به افول/ اقدام سپاه تحسین برانگیز بود