مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-05سياسي

شورای تامین ورامین با تخلفات میلیاردی برخی سودجویان برخورد کند


امام جمعه موقت ورامین از شورای تامین ورامین خواست، با تخلفات میلیاردی برخی سودجویان برخورد کند و اجازه مفاسد اقتصادی را ندهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین ضمن تقدیر از حضور خوب و تأثیرگذار مردم انقلابی ورامین در مراسم یوم الله 13 آبان گفت: علیرغم شرایط کرونایی، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شاهد حضور منظم و مؤثر اقشار مختلف به ویژه جوانان عزیز در مراسم روز ملی استکبار ستیزی بودیم، که از همه افرادی که زمینه ساز برگزاری چنین مراسم باشکوهی بودند، تشکر می کنم.

وی روز 13 آبان را روز قطع دست استکبار جهانی خواند و گفت: این هنر انقلاب اسلامی و امام بزرگوار و ملت دلیر و انقلابی ایران است، که توانست، دست استکبار جهانی را قطع کند، شکستن شاخ آمریکا هنر جوانان غیرتمند ایرانی بود، که با الهام از رهنمودهای امام (ره) فهمیدند، چه باید بکنند، باید این روحیه انقلابی را به نسل حاضر و آینده منتقل ساخت.

محمودی با انتقاد از برپایی برخی مراکز آلوده به اسم رستوران سنتی گفت: نظارت ها در این زمینه کجا رفته است، مگر قانون نداریم، باید اماکن و اصناف در این زمینه به مردم گزارش دهند، می خواهند، موریانه وار فرهنگ دینی و انقلابی ما را نابود کنند، چرا برخی خواب هستند و یا خود را به خواب می زنند و از عذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای تامین ورامین با تخلفات میلیاردی برخی سودجویان برخورد کند

شورای تامین ورامین با تخلفات میلیاردی برخی سودجویان برخورد کند