مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-05سياسي

اردبیل در مقابله با تهاجم فرهنگی سرآمد استان ها است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با گنجینه عظیم فرهنگ شیعی و ارزشی جزو استان های سرآمد کشور در مقابله با تهاجم فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله بحرالعلومی پیش از خطبه های نماز جمعه اردبیل با گرامیداشت روز فرهنگ عمومی اظهار کرد: با تدبیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در جلسات شورای فرهنگ عمومی با رصد موضوعات و مسائل استان سعی داشته تا با اقدامات پیشگیرانه به رفع مشکلات و آسیب ها تاکید کنند.

وی گفت: از سال 76 جلسات شورای فرهنگ عمومی در استان در حال برگزاری است و بعد از سه مرحله اصلاح آیین نامه ها شورای فرهنگ عمومی عزم راسخ بر ارتقا فرهنگ عمومی جامعه دارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر 4 بویژه سردار برزگر و خلبان جدی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وبا هدف احیا فرهنگ ارزشی و اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفت و به تناسب این مجموعه شورای فرهنگ عمومی استان ها تشکیل شد.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شیطنت استکبار جهانی با محوریت تخریب فرهنگ اسلامی و معنوی آغاز شد تا جمهوری اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف کند و تهاجم تمام عیار علیه جمهوری اسلامی را استارت بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در مقابله با تهاجم فرهنگی سرآمد استان ها است

اردبیل در مقابله با تهاجم فرهنگی سرآمد استان ها است