مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-05سياسي

امام جمعه اهل سنت سنندج: اقتدار سپاه بار دیگرآمریکا را رسوای جهان کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با تقدیر از مردم ایران در برخورداری از روحیه استکبارستیزی و شرکت آنان در اجتماعات 13 آبان، گفت: این روز یادآور حرکت بزرگ دانشجویان ایران اسلامی در 13 ابان ماه 58 است که توانستند با تسخیر لانه جاسوسی امریکا بزرگترین ضربه را به این شیطان بزرگ بزنند و به الگوی استکبارستیزی تبدیل شوند.

امام جمعه سنندج به اقدام ارزشمند نیروی دریایی سپاه طی روزهای اخیر و گرفتارکردن دزدان امریکایی که قصد دزدیدن نفت ایران از نفت کش ها داشتند، اشاره و عنوان کرد: این اقدام ارزشمند چهره دزد و شیطان صفت امریکا را بار دیگر به جهان نشان داد و بار دیگر امریکا در جهان رسوا شد.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه دزدان امریکا بارها و بارها چنین اقداماتی را انجام داده ولی هرگز زیربار نمی رفتند اما این بار هم با اقدام ارزشمند نیروهای دریایی سپاه امریکا رسوا شد و قدرت انکار دزدی را پیدا نکردند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: استکبارستیزی و جنگ با ظالم با وجود ملت ایران امیخته و در این زمینه به الگویی بی بدیل تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت سنندج: اقتدار سپاه بار دیگرآمریکا را رسوای جهان کرد

امام جمعه اهل سنت سنندج: اقتدار سپاه بار دیگرآمریکا را رسوای جهان کرد