مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-05حوادث

یک کشته و 26 زخمی در حادثه واژگونی نیسان حامل اتباع بیگانه در یزد


معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد از واژگونی یک دستگاه نیسان در محور مروست - ابرکوه که یک فوتی و 26 حادثه دیده به همراه داشت، خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد از واژگونی یک دستگاه نیسان در محور مروست - ابرکوه که یک فوتی و 26 حادثه دیده به همراه داشت، خبر داد.

سید مهدی حسینی در این باره اظهار کرد: ساعت 6:30 صبح امروز در محور مروست ابرکوه مبنی بر گزارش واژگونی یک دستگاه نیسان اتباع بیگانه دو تیم از پایکاه امداد و نجات ابرکوه و مروست به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه 21 نفر مصدوم و یک نفر فوتی در پی داشت که چهار نفر مصدومین توسط امبولانس هلال احمر و مابقی توسط امبولانس اورژانس به نزدیک ترین مراکز درمانی انتقال یافتند .

حسینی عنوان کرد:باتوجه به درخواست بالگرد توسط استان جهت انتقال مصدومین ، پرواز انجام شد ومتاسفانه به دلیل مه گرفتگی منطقه وعدم دید کافی ماموریت کنسل شد تا درصورت شرایط جوی مناسب ودید کافی انجام شود معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با یادآوری این که نجاتگران هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز، آماده امدادرسانی هستند، تصریح کرد: شماره تلفن 112 پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته و 26 زخمی در حادثه واژگونی نیسان حامل اتباع بیگانه در یزد

یک کشته و 26 زخمی در حادثه واژگونی نیسان حامل اتباع بیگانه در یزد