مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-05سياسي

حمله به شبکه سوخت رسانی، با هوشیاری مردم و سرعت عمل دستگاه های اجرایی خنثی شد


حمله به سامانه سوخت یک بخش از الگوی جنگ ترکیبی است که در آن با اثرگذاری بر قطع سرویس و استفاده از پروپاگاندا تلاش می کنند یک حمله سایبری شکل دهند و یک مثلت تهدید را ایجاد کنند.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: حمله به سامانه سوخت یک بخش از الگوی جنگ ترکیبی است که در آن با اثرگذاری بر قطع سرویس و استفاده از پروپاگاندا تلاش می کنند یک حمله سایبری شکل دهند و یک مثلت تهدید را ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: اینکه آمریکایی ها از درگیری پرهیز دارند حاکی از بازدارندگی دفاعی کشور و به نوعی تفهیم قدرت به دشمنان است به شکلی که ایران به عنوان بازیگر منطقه ای در حوزه های مختلف شناخته می شود.

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی در آب های سرزمینی مان گفت: این توانمندی ایران نشان داد که دشمن راهکاری ندارد و تا ایران، ایران اسلامی است و آمریکا، آمریکای استکباری، این تقابل ادامه دارد.

اینکه ما شاهد افول آمریکا در منطقه هستیم.

وی تصریح کرد: آمریکا در عراق هیچ دستاوردی نداشت و امروز در حال خروج ذلت بار هستند.

روسای جمهور امریکا در زمان انتخابات گفتند که چند تریلیون دلار خرج کردیم و به هدفی نرسیدیم و این ناشی از شکست راهبردی آمریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به شبکه سوخت رسانی، با هوشیاری مردم و سرعت عمل دستگاه های اجرایی خنثی شد

حمله به شبکه سوخت رسانی، با هوشیاری مردم و سرعت عمل دستگاه های اجرایی خنثی شد