مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-05اجتماعي

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان ایلام


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام از تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان ایلام خبر داد و گفت: از روز شنبه پانزدهم آبان ماه در بخشی از مدارس آموزش حضوری آغاز می شود.

- حشمت الله وردی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری با آموزش حضوری مدارس روستایی و عشایری و نیز دروس مهارتی هنرستان ها با گروه بندی رعایت دستورالعمل های بهداشتی شروع شده و کماکان ادامه دارد.

وی افزود: بنا بر دستورالعمل های وزارتخانه از روز شنبه پانزدهم آبان ماه مدارس دوره دوم متوسطه که جمعیت دانش آموزی آنها زیر 300 نفر باشد با رعایت گروه بندی، فاصله گذاری اجتماعی و سایر شیوه نامه های بهداشتی بخشی از آموزش خود را به صورت حضوری آغاز خواهند کرد.

الله وردی بیان داشت: دانش آموزان در گروه های زوج و فرد توسط مدیران مدارس گروه بندی می شوند و طی هفته ای 2 یا 3 روز در مدارس حضور پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: آموزش در بستر شاد به صورت مکمل و فوق برنامه تقویتی کماکان نیز ادامه دارد و مطالبی که به صورت حضوری معلمان تدریس می کنند مکمل آن در بستر شاد است.

وی گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق شهری کماکان به صورت غیر حضوری و در بستر شاد آموزش می بینند و بنا بر اعلام ستاد کرونا کشور طی هفته آینده در مورد این دانش آموزش نیز تصمیم گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان ایلام

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان ایلام