مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 17:502021-11-04سياسي

رییس جمهور: می توان از مشکلات عبور کرد/بانک ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند


رییس جمهور با تاکید بر اینکه می توان از مشکلات عبور کرد ، گفت: هیچ بانکی حق ندارد برای مطالباتش، کارخانه ای را تعطیل کند.

- رییس جمهور با تاکید بر اینکه "می توان از مشکلات عبور کرد"، گفت: هیچ بانکی حق ندارد برای مطالباتش، کارخانه ای را تعطیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه ها در سفر به استان سمنان، با حضور در جلسه شورای اداری، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز و دانشجو و تاکید بر اهمیت روز استکبارستیزی گفت: 13 آبان نماد مبارزه با استبداد و استکبار است و ما باید بر داشته های خود اتکا و بر عنایت خدا اعتماد کنیم.

رییس جمهور در یک تقسیم بندی، خدمت به مردم را سه گونه برشمرد و گفت: یک عده دنبال خدمت منفعت گرایانه به مردم هستند، نوع دیگر خدمت اومانیستی است؛ و نوع سوم، گره گشایی از مشکلات مردم برای خداست که هم مشکلات جامعه را حل می کند و هم رضایت خدا را همراه دارد.

رییسی با اشاره به اینکه زمینه خدمت به مردم برای مدیران فراهم است، آنان را به مسئولیت پذیری و پاسخگویی در مقابل مردم فراخواند و گفت: مسئولان باید در مقابل خدا، ارباب رجوع، مردم و مدیربالادست پاسخگو باشند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید در مقابل اقدامات و یا ترک فعل ها پاسخگو باشند، گفت: روحیه پاسخگویی همان مسئولیت پذیری است و باید خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: می توان از مشکلات عبور کرد/بانک ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند

رییس جمهور: می توان از مشکلات عبور کرد/بانک ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند