مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 17:302021-11-04سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهور: ما اهل مذاکره هستیم ولی نه به صورت سال های قبل


معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: افکار عمومی دنیا باید بدانند که ایران تا آمریکایی ها و طرف مقابل ایران در برجام نقض عهد کرده اند و ایران الان دیگر به هیچ عنوان دولت ضعیفی ندارد که در برابر آنها ضعف نشان دهد بلکه با رییس جمهور انقلابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: ما اهل مذاکره هستیم ولی نه به صورت سال های قبل که هرچه آنها گفتند قبول کنیم و به تمام تعهدات عمل کرده باشیم ولی آنها زیر قول و تعهد خود بزنند.

سیدمحمدحسینی در اجتماع باشکوه 13 آبان مردم یزد که در میدان تاریخی امیرچقماق شهر جهانی یزد برگزار شد اظهار داشت: اگر 13 آبان دانشجویان پیرو خط امام سینه سپر کردند و وارد لانه جاسوسی شدند، این تجلی خشم فروخفته ملت ایران در طی سالیان سال و حداقل از کودتای 28 مرداد بود.

وی تصریح کرد: همین 13 آبان یادگار تبعید حضرت امام در سال 43 بود، مگر امام چه گفته بود به غیر از اینکه به لایحه کاپیتولاسیون که به مستشاران آمریکایی مصونیت می داد اعتراض کردند و این اعتراض منجر به تبعید حضرت امام به ترکیه و نجف بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: این روز یادآور به خاک کشیدن دانشجویان و دانش آموزان ما در دانشگاه تهران توسط رژیم طاغوت بود و امروز هم تاکید می کنیم که هیچ اجازه ای به استکبار جهانی نخواهیم داد که بخواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهور: ما اهل مذاکره هستیم ولی نه به صورت سال های قبل

معاون پارلمانی رییس جمهور: ما اهل مذاکره هستیم ولی نه به صورت سال های قبل