مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-04بين الملل

واکنش جنبش نجباء عراق به ماجرای نفتکش ایرانی


«نصر الشَمَّری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توییتری، بازپس گیری کشتی حامل نفت ایران از چنگ دزدان آمریکایی را اقدامی افتخارآمیز و غرورانگیز عنوان کرد که به عالی ترین شکل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، الشَمَّری در این پیام توییتری ضمن تأکید بر اینکه پس گرفتن شناور حامل نفت ایران از چنگ دزدان آمریکایی، عزت اسلام و مسلمین را به نمایش گذاشت، کشور های مسلمان منطقه را به الگو گرفتن از رفتار شجاعانه جمهوری اسلامی فرا خواند.

نصر الشَمَّری با تمجید از اقتدار جمهوری اسلامی، تأکید کرد: این رویکرد شجاعانه، شیوه مناسبی برای مهار رفتار های تجاوزکارانه آمریکایی است؛ بربریتی که هنجار های بین المللی را تهدید می کند و به مثابه بی احترامی به حاکمیت کشور های منطقه است.

وی در پایان از همه آزادگان جهان به ویژه ملت های مسلمان منطقه دعوت کرد که در صورت تجاوز هر نیروی بیگانه به حاکمیت و استقلال کشورشان، شیوه ای مشابه جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار دهند.

دو روز پیش، با اقدام به موقع و و مقتدرانه دلاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جنبش نجباء عراق به ماجرای نفتکش ایرانی

واکنش جنبش نجباء عراق به ماجرای نفتکش ایرانی