مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 16:552021-11-04سياسي

رتبه دوم سیستان و بلوچستان در انتخابات نظام مهندسی


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: هم اندیشی فعالانه و هم سویی همراه با رقابت آگاهانه مهندسان استان باعث کسب رتبه دوم کشوری مشارکت در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی طی سالجاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- عطاءاله اکبری در آیین تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره دوره های هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در حال حاضر با وجود همه محدودیت های منابع مالی اقدامات گسترده ای در حوزه راه و ساختمان استان توسط این اداره کل در حال انجام است که اشتغال قابل توجهی را به همراه داشته است.

وی با اشاره به اهمیت طرح جهش تولید مسکن گفت: در طرح عظیم جهش مسکن که بزودی بعد از ابلاغ دستور العمل ها در استان اجرایی خواهد شد نیازمند مدیریت اصولی،علمی و فنی نظام مهندسی ساختمان استان هستیم تا واحدهای مسکونی با بهترین کیفیت ساخته و تحویل هم استانی های گرامی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مهندسان برنامه ریزان، طراحان و سازندگان زیرساخت ها هستند، گفت: مهندسان نقش بسیار اساسی در هویت بخشی، استحکام، ایمنی و پایداری پروژه ها راه و ساختمان استان دارند.

گفتنی است مدیر کل راه شهرسازی سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و همکاری های کم نظیر هیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم سیستان و بلوچستان در انتخابات نظام مهندسی

رتبه دوم سیستان و بلوچستان در انتخابات نظام مهندسی