مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-04اقتصادي

برخورد جدی با اصنافی که واکسینه نشدند


مغازه های اصنافی که واکسن نزدند پلمب می شوند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: مغازه های اصنافی که واکسن نزدند پلمب می شوند.

علی محمدی ایروانلو امروز 13 آبان در پنجاه و دومین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس ماکو به که در محل فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم واکسیناسیون صد درصد کلیه کارکنان ادارات ، اصناف و کارگران واحد های تولیدی گفت: در صورت عدم تمکین افراد در خصوص تزریق واکسن ، نسبت به پلمب واحد صنفی و همچنین ممانعت از حضور کارکنان در اداره با درج تخلف در پرونده کارگزینی و غیبت غیر موجه اقدام خواهد شد.

فرماندار ماکو با اشاره به بازگشایی مدارس دوره دوم متوسطه از 15 آبان اظهار کرد : برابر اعلام شبکه بهداشت و درمان حدود 77 درصد دانش آموزان 12 تا 18 سال دوز اول واکسن و 28 درصد دوز دوم را دریافت کرده اند که این درصد نسبت به سایر شهرستان ها پایین است.

وی از اولیاء دانش آموزان خواست تا تزریق واکسن را جزو اولویت های مهم خود قرار دهند تا در جامعه به یک ایمنی مطلوب و مورد نظر وزارت بهداشت برسیم .

دکتر صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو و دبیر ستاد مقابله با کرونا نیز در این جلسه با بیان گزارش آماری آخرین وضعیت بیماری در شهرستان ، کل موارد مثبت بیماری 15339 مورد ، تعداد بستری در بیمارستان 56 نفر و موارد فوتی در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با اصنافی که واکسینه نشدند

برخورد جدی با اصنافی که واکسینه نشدند