مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-04سياسي

آغاز سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج اردبیل


سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان اردبیل همزمان با سراسر کشور از روز گذشته آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، از روز گذشته سومین رویداد تخصصی تولید محتوای و بازی در حوزه مدافعان حرم استان و شهید مرحمت بابازاده برگزار می شود.

وی افزود: 20 تیم تخصصی تولید محتوا که متشکل از 10 تیم تخصصی خارج از بسیج و 10 تیم تخصصی بسیج استان است که از 16 تیم برادران و 4 تیم خواهران تشکیل شده است، برخلاف دو دوره گذشته از تیم های تخصصی تولید محتوای خارج از بسیج استان اردبیل دعوت شده است.

محمدزاده تصریح کرد: 10 تیم تخصصی تولید محتوا از شهرستان های خلخال،گرمی، سرعین، مشگین شهر و نیر و 10 تیم از شهرستان اردبیل شرکت کردند.

در هر بخش از نفرات اول، دوم و سوم تجلیل شده و نفرات اول هر حوزه به مسابقات کشوری که در هفته اول آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

جنگ امروز جنگ اراده ها و ذهن ها است حجت الاسلام میثم فیاضی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این جلسه بیان کرد: جنگ امروز جنگ اراده ها و ذهن ها است که اگر در این دو حوزه فعال تر و پیش رو باشد،پیروز است.

وی گفت:اقدام غرور آفرین روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس در آستانه روز 13 آبان ماه اتفاق بسیار مبارک و مهمی بود که می توانیم شبیه این اتفاق را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج اردبیل

آغاز سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج اردبیل