مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 14:502021-11-04سياسي

سد فینسک تمام مجوزهای لازم را دارد/ ضرورت ادامه پروژه


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: سد فینسک تمام مجوزها را داشته و بودجه لازم اختصاص یافته که متأسفانه امروز متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان که با حضور رییس جمهور به میزبانی سالن هلال احمر سمنان برگزار شد با بیان اینکه در میان انبوه مشکلاتی که در حوزه انتخابیه وجود دارد، برای تأمین آب شرب، صنعت و کشاورزی نیاز به انتقال و تأمین آب در استان وجود دارد، تاکید کرد: بحث سد فینسک و پروژه آماده اجرای انتقال آب خزر از راهکارهای حل مشکل آب حوزه انتخابیه است.

وی با بیان اینکه سد فینسک تمام مجوزهای لازم را داشته و بودجه لازم اختصاص یافته که متأسفانه امروز متوقف شده، افزود: امید است در این سفر دستور ادامه اجرای پروژه سد فینسک توسط ریاست جمهور صادر شود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه شهرستان سرخه که به تازگی برای آن الحاقیه صادر شده، نیازمند زیرساخت های توسعه ای است، تاکید کرد: تاکید مقام معظم رهبری است که دانشگاه تک جنسیتی حفظ شود و به همین واسطه استدعا داریم تا دانشگاه فرزانگان سمنان مورد حمایت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد فینسک تمام مجوزهای لازم را دارد/ ضرورت ادامه پروژه

سد فینسک تمام مجوزهای لازم را دارد/ ضرورت ادامه پروژه