مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-04بين الملل

کارکنان سفارت آمریکا خاک اتیوپی را ترک می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وب سایت سفارت آمریکا در اتیوپی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که بخشی از کارکنان این سفارت در پی تشدید تنش و درگیری های داخلی در اتیوپی، - وب سایت سفارت آمریکا در اتیوپی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که بخشی از کارکنان این سفارت در پی تشدید تنش و درگیری های داخلی در اتیوپی، این کشور را ترک خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، وب سایت سفارت آمریکا در اتیوپی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که بخشی از کارکنان این سفارت در پی تشدید تنش و درگیری های داخلی در اتیوپی، این کشور را ترک خواهند کرد.

در بیانیه صادر شده از سوی سفارت آمریکا در آدیس آبابا آمده است: در تاریخ 3 نوامبر، وزارتخانه آمریکا اجازه خروج داوطلبانه کارکنان غیر ضروری دولت ایالات متحده و اعضای خانواده کارکنان ضروری و غیر ضروری از اتیوپی را به دلیل درگیری مسلحانه، ناآرامی های داخلی و کمبود احتمالی تدارکات صادر کرد.

سفارت آمریکا همچنین با هشدار نسبت به وخیم تر شدن اوضاع در اتیوپی، از شهروندان این کشور نیز خواسته تا هر چه سریع تر نسبت به ترک خاک اتیوپی اقدام نمایند و آن دسته شهروندان آمریکایی که همچنان اصرار بر ماندن در اتیوپی دارند نیز باید از فراهم بودن شرایط لازم برای دسترسی به پناهگاه و مواد غذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان سفارت آمریکا خاک اتیوپی را ترک می کنند

کارکنان سفارت آمریکا خاک اتیوپی را ترک می کنند