مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-04اقتصادي

بخش زیادی از افت تولید بخش کشاورزی ناشی از کاهش مصرف کود است


مجری طرح گندم کشور با اشاره به کاهش تولیدات بخش کشاورزی در کشور، گفت: طی دو سال گذشته که با کاهش تولید مواجه بودیم، بخشی از این امر به دلیل وضعیت خشکسالی بوده و بخش زیادی نیز ناشی از کاهش مصرف کود است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مجری طرح گندم کشور با اشاره به کاهش تولیدات بخش کشاورزی در کشور، گفت: طی دو سال گذشته که با کاهش تولید مواجه بودیم، بخشی از این امر به دلیل وضعیت خشکسالی بوده و بخش زیادی نیز ناشی از کاهش مصرف کود است.

سهراب سهرابی روز پنجشنبه، 13 آبان ماه، در جلسه ی پیشرفت جهش تولید در دیمزارها و کشاورزی قراردادی سال زراعی 1400-1401 آذربایجان شرقی که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت، رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی مدیرکل غلات و محصولات اساسی وزارت جهادکشاورزی و رییس سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: به علت کاهش مصرف کود با افت تولید بخش کشاورزی مواجه هستیم وعلی رغم اینکه به دنبال جبران این نقیصه هستیم، هنوز با شرایط استاندارد استفاده از کود فاصله داریم.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی وزارتخانه در خصوص کشاورزی قراردادی، افزود: در این دستورالعمل، اهداف مشخصی برای زیربخش های مختلف کشاورزی عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش زیادی از افت تولید بخش کشاورزی ناشی از کاهش مصرف کود است

بخش زیادی از افت تولید بخش کشاورزی ناشی از کاهش مصرف کود است