مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-04اقتصادي

لزوم توجه به دانش تولید دنباله بندهای کشاورزی در کشور


معاون وزیر جهادکشاورزی در امور زراعت بر لزوم توجه به دانش و مهندسی تولید دنباله بندهای کشاورزی و سرمایه گذاری در این حیطه تاکید کرد.

- علیرضا مهاجر روز پنجشنبه، 13 آبان ماه، در جلسه ای با مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران به همراه رییس مرکز توسعه ی مکانیزاسیون کشور، با اشاره به وضعیت تحریم و بحران های اقتصادی کشور در شرایط کنونی، اظهار کرد: تراکتورسازی ایران که در چنین شرایطی اقدام به تولید می کند، نسل بسیار خوب مقاومت در کشور است.

وی ادامه داد: باید به خود ببالیم که در چنین شرایط سختی که هیچ کشوری در دنیا هم چون ما در محاصره های اقتصادی قرار ندارد، توانستیم بر روی پای خود بایستیم؛ ما به آنچه که داریم افتخار می کنیم و می دانیم که تراکتورسازی ایران نیز نهایت کمک خود را به بخش کشاورزی انجام می دهد اما اکنون نیازمند پیشرفت نیز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت باید در زمینه های مختلف فعالیت داشته باشد، گفت: بخش کشاورزی ما علاوه بر تراکتور، نیازمند دنباله بندهای استاندارد نیز است و علی رغم اینکه ساخت این ادوات از ساخت تراکتور پیچیده تر است، اما با توجه به پتانسیل شرکت تراکتورسازی ایران بایستی از این ظرفیت برای پیشرفت در عرصه ی مهندسی و ساخت دنباله بندها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به دانش تولید دنباله بندهای کشاورزی در کشور

لزوم توجه به دانش تولید دنباله بندهای کشاورزی در کشور