مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-04اقتصادي

بخش اعظمی از نیاز تراکتور کشور را تا پایان سال آینده رفع می کنیم


مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته پیش بینی می کنیم که تا پایان سال آینده، بخش اعظمی از نیاز کشور به تراکتور را رفع کنیم و در کنار آن به صادرات نیز بپردازیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته پیش بینی می کنیم که تا پایان سال آینده، بخش اعظمی از نیاز کشور به تراکتور را رفع کنیم و در کنار آن به صادرات نیز بپردازیم.

مصطفی وحیدزاده روز پنجشنبه، 13 آبان ماه، در جلسه ای با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی در امور زراعت و رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، با اشاره به این که تولید تراکتورهای سنگین در این شرکت رفته رفته در حال افزایش است، اظهار کرد: برنامه داریم تا ضمن افزایش تولید و تامین کلیه ی نیازهای داخلی به حوزه ی صادرات نیز وارد شده و برند ملی تراکتور را به کشورهای خارجی صادر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت قیمت در حوزه@ی خرید و فروش تراکتور و مواد اولیه ی تولید این دستگاه، مجموعه ی ما را با مشکل مواجه کرده است.

وی تاکید کرد: وظیفه خود می دانیم که در راستای خودکفایی ملی کمک کنیم و امروز با وجود تمامی مشکلات و تحریم های اقتصادی موجود نه تنها تولیدمان را کاهش ندادیم بلکه با افزایش تولید به سمت رفع مشکلات می رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اعظمی از نیاز تراکتور کشور را تا پایان سال آینده رفع می کنیم

بخش اعظمی از نیاز تراکتور کشور را تا پایان سال آینده رفع می کنیم