مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-04اقتصادي

افزایش 2 برابری تسهیلات مکانیزاسیون بخش کشاورزی


رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور از افزایش دو برابری تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال بالغ بر 3300 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد 15 درصد به مکانیزاسیون بخش کشاورزی کشور اختصاص و جذب شده که بخش بالایی از آن .

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور از افزایش دو برابری تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال بالغ بر 3300 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد 15 درصد به مکانیزاسیون بخش کشاورزی کشور اختصاص و جذب شده که بخش بالایی از آن مربوط به تامین تراکتور است.

کامبیز عباسی روز پنجشنبه، 13 آبان ماه، در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران به همراه معاون وزیر جهادکشاورزی در امور زراعت، اظهار کرد: با احتساب آورده ی شخصی متقاضیان برای خرید تراکتور، امسال بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان در بخش مکانیزاسیون کشاورزی سرمایه گذاری انجام گرفته است.

وی افزود: به تازگی اعتبار دیگری بالغ بر 700 میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون نیز به استان ها ابلاغ شده است که 29 میلیارد از آن به آذربایجان شرقی اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به فعالیت تنها شرکت ساخت تراکتور ایران در تبریز، گفت: تراکتورسازی ایران یکی از بازوهای بخش کشاورزی کشور است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری تسهیلات مکانیزاسیون بخش کشاورزی

افزایش 2 برابری تسهیلات مکانیزاسیون بخش کشاورزی