مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-04سياسي

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار به حوزه میراث فرهنگی استان سمنان


معاون امور مجلس وزارت میراث فرهنگی بابیان اینکه 120 میلیارد تومان اعتبار در قالب سفر هیئت دولت به استان سمنان تعلق گرفت، گفت: این اعتبار در سرفصل های مختلف هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد واحدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر میراث فرهنگی به استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه 120 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور به استان تعلق گرفت، ابراز داشت: این اعتبارات برای تکمیل زیرساخت های میراث فرهنگی و گردشگری حوزه ها و شهرهای مختلف هزینه می شود.

وی بابیان اینکه برای تکمیل بازارچه و فروشگاه دائمی صنایع دستی استان سمنان 50 میلیارد ریال اختصاص یافته است، افزود: این اعتبارات می تواند به توانمندسازی و کمک به بازار فروش فعالان حوزه صنایع دستی استان بسیار کمک کند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بابیان اینکه 500 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های احداث، تکمیل، تجهیز، مرمت موزه ها و کاخ موزه های استان سمنان در نظر گرفته خواهد شد، ابراز داشت: قطعاً این اعتبارات می تواند در ایجاد جاذبه های لازم برای جذب توریست های خارجی اثربخش باشد لذا تمام موزه های مهم استان از این اعتبارات بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار به حوزه میراث فرهنگی استان سمنان

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار به حوزه میراث فرهنگی استان سمنان