مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-04اقتصادي

ستاد بازآفرینی شهری در بافت فرسوده بندرعباس سرمایه گذاری می کند


ستاد بازآفرینی شهری ایران نیز در قالب تفاهم نامه ای نسبت به سرمایه گذاری در مناطق بافت فرسوده بندرعباس اقدام خواهد کرد.

- ، یعقوب دبیرنژاد اظهار کرد: همکاری مردم و معتمدین با راه وشهرسازی و شهرداری در محلات بافت فرسوده کم نظیر است و مردم با دل و جان آماده همکاری برای نوسازی بافت فرسوده و بازگشایی معابر هستند.

وی سنددار نبودن منازل در محدوده بافت فرسوده را یکی از چالش های عدم اتمام پروژه دانست و تصریح کرد: امکان تردد خودرو در برخی از کوچه های بافت فرسوده وجود ندارد.

با موتور سیکلت نیز به سختی می توان در آن محلات تردد کرد که در صورت بروز کوچکترین حادثه ای با بحران انسانی مواجه خواهیم بود.

عضو شورای شهر بندرعباس ضمن تقدیر از از بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در واگذاری اسناد مالکیت به ساکنین بافت فرسوده بندرعباس، تصریح کرد: اکثر ساکنین در این مناطق از قشر متوسط و آسیب پذیر شهر هستند و توانایی پرداخت مبالغ اعیانی به نرخ کارشناسی جهت اخذ سند را ندارند و از طرف دیگر رای صادره در دیوان عدالت اداری و ابطال نحوه قیمت گذاری قبلی، نگرانی های مردم را افزایش داده است.

دبیری نژاد ابراز داشت: برای حل مشکل مردم در باف فرسوده در مرحله اول با قانونگذاری مناسب هزینه های سند دار شدن منازل مردم در این مناطق باید کاهش پیدا کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد بازآفرینی شهری در بافت فرسوده بندرعباس سرمایه گذاری می کند

ستاد بازآفرینی شهری در بافت فرسوده بندرعباس سرمایه گذاری می کند