مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:412021-11-04سياسي

طنین انداز شدن ندای مرگ بر آمریکا در مرکز کردستان


اقشار مختلف مردم سنندج در تجمعی دشمن شکن بار دیگر انزجار خود را از توطئه افکنی آمریکا و کشورهای غربی در منطقه اعلام کردند.

- ، امروز همزمان با سراسر کشور در روز 13 آبان، تجمع ضداستکباری در شهر سنندج برگزار شد که با استقبال گسترده اقشار مختلف ویژه دانش آموزان و دانشجویان همراه شد.

تجمع کنندگان سنندجی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس بار دیگر اوج تنفر خود از استکبار و دشمنان نظام اسلامی را نشان دادند و آمادگی خود را با هرگونه توطئه افکنی دشمنان اعلام کردند.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه تجمع ضد استکباری مردم سنندج بود و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همچون نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم همچنین از دانش آموزان نخبه کردستانی که موفق به کسب عناوین برتر المپیادهای کشوری شده بودند تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام سید محمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در این مراسم اظهار کرد: امروز روز مبارزه با استکبار جهانی است و روحیه استقلال خواهی و عزتمندی و مبارزه با استکبار محور مشترک همه ما در این خصوص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین انداز شدن ندای مرگ بر آمریکا در مرکز کردستان

طنین انداز شدن ندای مرگ بر آمریکا در مرکز کردستان