مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-04سياسي

آینده مردم به مذاکرات گره نخورده است/13 آبان در تاریخ ثبت شد


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دیپلماسی میدان و دیپلماسی سایشی در یک مسیر قرار گرفته و آینده مردم به مذاکرات خارجی گره نخورده است.

- ، آیت الله علی سعیدی شاهرودی ظهر پنجشنبه در آیین روز سیزده آبان در شیراز بیان کرد: سیزدهم آبان ماه یادآور خاطراتی است که در حافظه تاریخی ایران ثبت شده و هرساله در راستای گرامیداشت این روز مردم ایران اقدامات مختلفی می کنند.

وی اضافه کرد: سیزدهم آبان ماه آغاز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در کنار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران است و به همین علت است این روز در خاطر تمام مردم ایران روز باشکوهی است زیرا مردم با دشمنان، ظالمان و ستمکاران مقابله کرده اند.

آیت الله سعیدی در ادامه یادآور شد: حفظ ارزش ها، آرمان ها و اهداف انقلاب یکی از اصلی ترین خواسته های مردم در زمان انقلاب بود از این رو برای حفظ این اهداف بود که در مقابل دشمنان ایستادگی کردند تا به خواسته خود که انقلاب است برسند.

وی ادامه داد: پیامبران الهی نیز برای تعلیم مردم و دستیابی به قله های بزرگ نیازمند استقامت در مسیر حرکتی خود بودند از این رو نباید به دشمن اجازه داد تا خللی در مسیر الهی ایجاد کنند و مردم باید با حمایت از ولی و رهبر خود اجازه ندهند شخصی یا گروهی به حرکت الهی انقلاب خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده مردم به مذاکرات گره نخورده است/13 آبان در تاریخ ثبت شد

آینده مردم به مذاکرات گره نخورده است/13 آبان در تاریخ ثبت شد