مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-04اجتماعي

بارش ها در اصفهان تا یکشنبه 16 آبان ادامه دارد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان از تداوم فعالیت سامانه بارشی در این استان تا روز یکشنبه 16 آبان خبر داد.

- اظهار داشت: بارش های کمتر از یک میلی متر در فریدونشهر و بویین و میاندشت و چادگان در شبانه روز گذشته به ثبت رسید اما از صبح امروز بارش ها در مناطق غرب، جنوب، شمال استان آغاز شده که آمار آن متعاقباً اعلام می شود.

وی افزود: بارش باران همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمال و شرق و وزش باد به نسبت شدید همراه با گردو خاک در مرکز اصفهان پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از بارش برف در مناطق مرتفع و کوهستان استان ازجمله شهرستان سمیرم خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی و لغزندگی جاده ها محتمل است ضمن اینکه روز شنبه هوای بسیاری از مناطق استان مه آلود خواهد بود.

هنرمند با بیان اینکه دما بین یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 23 درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک ترین ساعات بامداد فردا به 10 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای 25 درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای صفر درجه به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها در اصفهان تا یکشنبه 16 آبان ادامه دارد

بارش ها در اصفهان تا یکشنبه 16 آبان ادامه دارد