مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-04بين الملل

معاون بایدن برای مذاکره با ماکرون راهی فرانسه می شود


سخنگوی دولت آمریکا طی سخنانی از دیدار «کاملا هریس» معاون رییس جمهور این کشور با «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه خبر داد.

- به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی دولت آمریکا طی سخنانی از دیدار کاملا هریس معاون رییس جمهور این کشور با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه خبر داده و تاکید کرد که این دیدار قرار است در تاریخ 10 نوامبر در پاریس برگزار شود.

به گفته سخنگوی دولت آمریکا، دو طرف قرار است در جریان این دیدار، در خصوص مسائل گسترده ای از جمله روابط دوجانبه و امنیت اتحادیه اروپا با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند.

همچنین گفته می شود دو طرف قرار است به بحث در خصوص مشکلات موجود در منطقه ایندو پاسیفیک و بهداشت جهانی با یکدیگر گفتگو کنند.

سخنگوی دولت آمریکا همچنین مدعی شد که این دیدار به معنای آن است که روابط و شراکت دوجانبه میان آمریکا و فرانسه برای جهان و مردم هر دو کشور حائز اهمیت است.

لازم به ذکر است رییس جمهور آمریکا روز هفتم آبان ماه، در دیدار با امانوئل ماکرون همتای فرانسوی خود در حاشیه اجلاس گروه 20 در رم گفت: جایی در جهان وجود ندارد که نتوانیم با فرانسه در آن همکاری کنیم و از نقش فرانسه در مبارزه با تروریسم و شراکتمان در افغانستان تمجید می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بایدن برای مذاکره با ماکرون راهی فرانسه می شود

معاون بایدن برای مذاکره با ماکرون راهی فرانسه می شود