مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-04اقتصادي

لزوم اتمام ساخت 143 واحد زلزله زده خراسان شمالی تا پایان آبان


سکونت در 143 واحد مسکونی زلزله زده میسر نیست و اکنون روند بازسازی این واحدها در مرحله سقف زنی قرار دارد که با انسجام بیشتر باید تا پایان آبان تکمیل شود.

- ، محمدعلی شجاعی ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی روند بازسازی مناطق زلزله زده خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امکان اسکان در 143 واحد مسکونی از تعداد کل واحدهای تخریبی زلزله زده استان وجود ندارد که برنامه ریزی استان اتمام ساخت این واحدها تا پایان آبان ماه بوده است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: برای تحقق این هدف باید تمامی امکانات و اعتبارات مورد نیاز به کار گرفته شود.

وی افزود: از این تعداد 142 واحد در مرحله سقف زنی قرار دارد و باید با انسجام و همکاری همه جانبه تمامی متولیان امر هدف گذاری استان محقق شود.

شجاعی خطاب به فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل گفت: روند بازسازی این 143 واحد از سوی بنیاد مسکن در اختیار بانک ها و فرمانداران قرار بگیرد تا با اعلام مهلت 48 ساعته، انعقاد قرارداد متقاضیان جامانده با بانک ها تمام شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان تنها باید در بازسازی واحدهای مسکونی هزینه شود، بیان کرد: برخی از متقاضیان بخشی از کارها را خود برعهده گرفته اند و متوجه برنامه زمان بندی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتمام ساخت 143 واحد زلزله زده خراسان شمالی تا پایان آبان

لزوم اتمام ساخت 143 واحد زلزله زده خراسان شمالی تا پایان آبان