مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-04اقتصادي

به روز رسانی دامپروری سنتی بر اساس علم و دانش فنی


مدیر عامل یک شرکت فناور عضو پارک علم و فناوری خراسان گفت: هدف ما این است که وضعیت صنعت دامپروری را از لحاظ راندمان و وضعیت اتلاف انرژی بهبود بخشیم و مشکلات موجود در این حوزه را حل و دامپروری سنتی را براساس علم و دانش فنی خود به روز کنیم.

- هادی سعدآبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این شرکت فناور به پشتوانه سال ها تحقیق در سال 1390 با هدف ارائه خدمات مشاوره، طراحی، تولید محصولات، نصب و راه اندازی تجهیزات دامپروری تاسیس شد.

از ابتداء مهر ماه سال جاری این شرکت با توجه به رشد علمی در حوزه دامپروی و ارائه محصولات و خدمات نوین به صنعت دامپروری به عنوان شرکت فناور معرفی شد.

در حال حاضر بیش از 300 دامداری صنعتی و نیمه صنعتی در خراسان های رضوی، شمالی، جنوبی و استان های فارس، یزد و اصفهان تحت پوشش محصولات و مشاوره های این شرکت است.

وی تصریح کرد: در سال 92 واحد تحقیقات و فناوری علوم دامی آریا وابسته به گروه فنی مهندسی آریا دام بینالود دست به ابتکار بزرگی زد و قدم های اولیه در راه اندازی سامانه هوشمند گاوداری را برداشت.

این سامانه برای اولین بار در کشور راه اندازی شد و هم اکنون بر روی 400 گاوداری در کشور نصب است.

ما با استفاده از این سامانه اطلاعات را دریافت می کنیم و در کارگروه فنی، مشاوره ها و راهکارهای لازم و مفید را به آن ها ارائه می دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روز رسانی دامپروری سنتی بر اساس علم و دانش فنی

به روز رسانی دامپروری سنتی بر اساس علم و دانش فنی