مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-04سياسي

تبیین وقایع 13 آبان برای نسل جوان ضروری است/ دلیل دشمنی ملت ایران با استکبار جهانی


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به تبیین وقایع 13 آبان برای نسل جوان را ضروری دانست و گفت: جسارت اخیر آمریکا همان دلیل دشمنی ملت آزاده ایران با استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رییس جمهور  امروز همزمان با 13 آبان به یزد سفر کرد و با حضور در تجمع استکبار ستیز 13 آبان که با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و با حضور پرشور مردم دارالعباده در حسینه امیرچخماق یزد برگزار شد، با بیان این که شهر یزد مهد ایمان و اعتقاد انقلابی و دینی است، اظهار کرد: تلاش و سخت کوشی از جمله بارزترین ویژگی مردم یزد است که نه تنها به همین استان بلکه برای کل کشور افتخار آفرین است.

وی نسبت نخبگان یزدی به جمعیت این استان را سند محکمی بر آگاهی مردم دارالعباده دانست و افزود: شهید صدوقی و دیگر شخصیتی ها و علمای دینی سند افتخار یزد است.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با اشاره به تبیین وقایع 13 آبان برای نسل جوان را ضروری دانست و گفت: جسارت اخیر آمریکا همان دلیل دشمنی ملت آزاده ایران با استکبار جهانی است.

حسینی با بیان این که آمریکا تاکنون به بیش از 60 کشور دنیا لشکرکشی کرده و جنایات زیادی انجام داده است، تصریح کرد: آمریکا از ابتدا تاکنون به دنبال نفاق و دزدی از ملت بیدار ایران اسلامی بوده و است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین وقایع 13 آبان برای نسل جوان ضروری است/ دلیل دشمنی ملت ایران با استکبار جهانی

تبیین وقایع 13 آبان برای نسل جوان ضروری است/ دلیل دشمنی ملت ایران با استکبار جهانی