مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-04سياسي

پاسخ ملت ایران درمقابل هرگونه زیاده خواهی آمریکا کوبنده خواهد بود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: آمریکایی ها بدانند در مقابل هرنوع زیاده خواهی پاسخ ملت ایران کوبنده بوده و در جنگ نظامی و غیر نظامی پیروزی از آن مسلمانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری ظهر پنجشنبه در جمع اجتماع راهپیمایی 13 آبان، از حضور در جمع مردم پایتخت شور و شعور حسینی برای بزرگداشت روز استکبارستیزی قدر دانی کرد و گفت: روز استکبارستیزی تقابل جریان غرب گرا و جریان توحیدی بوده است.

وی با بیان اینکه سه اتفاق مهم تاریخی در این روز، گواه این امر است، افزود: بر اساس تعالیم قرآن، کفار راضی نمی شوند مگر شما دست از دین تان بردارید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه موضوع ما با استکبار جهانی موضوع هسته ای و موشکی نیست، بلکه موضوع اسلام است، تاکید کرد: همه برنامه های تبلیغاتی دشمن به سمت اسلام هراسی می رود.

تسخیری به چرایی تلاش دشمنان برای ایجاد ایران هراسی اشاره کرد و گفت: ام القرای اسلام، ایران اسلامی بوده و تفکر اسلامی با سرعت در جهان در حال انتشار است.

وی افزود: آمریکا می خواهد همسایه ما شود تا جنگ همه جانبه و ادراکی را گسترش داده و ما را خسته و بر ما غلبه کند و خوی استکباری را بر ما تحمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ملت ایران درمقابل هرگونه زیاده خواهی آمریکا کوبنده خواهد بود

پاسخ ملت ایران درمقابل هرگونه زیاده خواهی آمریکا کوبنده خواهد بود