مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-04اقتصادي

شرکت های خوزستانی مالیات خود را در تهران پرداخت می کنند


شرکت های خوزستان مالیات خود را در تهران پرداخت می کنند و این در حالی است که برای رونق، توسعه و آبادانی باید این کار را در استان انجام دهند.

- ، صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور در سالن جلسات حوزه استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان قطب صنعتی کشور است و از نظر تولید ناخالص داخلی دومین استان بعد از تهران است؛ البته تهران هم جای تفسیر و تحلیل دارد و آمار آنها به خاطر استقرار دفاتر مرکزی شرکت ها و صنایع بزرگ استان های مختلف از جمله خوزستان در تهران است.

وی افزود: شرکت های خوزستان مالیات خود را در تهران پرداخت می کنند و این در حالی است که برای رونق، توسعه و آبادانی باید این کار را در استان انجام دهند؛ همچنین حساب ها و گردش مالی این شرکت ها در تهران متمرکز است و ظرفیت های خوزستان را کسب و ثمرات آن به استان های دیگر می رسد.

استاندار خوزستان ادامه داد: برخی از همین شرکت های بزرگ که ظرفیت و باعث افتخار استان و کشور هم هستند، یک سری شرکت های پایین دست از آنها مطالبه دارند که در مدت های طولانی این مطالبات پرداخت نشده است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مصوبات این ستاد حکم مصوبات دولت را دارد، تأکید کرد: باید تعادل بخشی میان فعالیت صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خوزستانی مالیات خود را در تهران پرداخت می کنند

شرکت های خوزستانی مالیات خود را در تهران پرداخت می کنند