مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-04اقتصادي

تولیدات کشاورزی تقاضامحور باشد/234هکتار گلخانه گل زینتی در اصفهان


رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: تقاضا محوری در تولید محصولاتی مانند گل و گیاه زینتی که فساد پذیر است و قابل نگهداری نیست، مد نظر قرار گیرد.

- ، مهرداد مرادمند روز پنجشنبه در افتتاحیه چهارمین جشنواره بین المللی گل و گیاه زینتی با بیان اینکه کشاورزی استان اصفهان به علت وقوع چندین سال خشکسالی و بارگذاری ها بر حوضه زاینده رود، وضعیت خوبی ندارد، اظهار داشت: برای برون رفت از این شرایط که بخشی از آن اقلیمی است و در برابر تغییر اقلیم چاره ای جز سازگاری نیست، بازگرداندن آبی است که از منابع آن به خارج از حوضه برده شده و وظیفه مسئولان در کشور است که جایگزین کنند تا عدالت محقق شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان و به ویژه حوضه زاینده رود از بارگذاری های بیش از ظرفیت بشدت آسیب دیده و لازم است که منابع آن تأمین شود تا حق به حقدار بازگردد و بخشی که عامل آن اقلیم است با درایت مسئولان و بهره برداران می توان با شرایط سازگار شد زیرا استان اصفهان همواره دارای اقلیمی خشک بوده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان، احداث گلخانه ها را یکی از راه حل ها در شرایط موجود و در راستای بهره وری آب دانست و ابراز داشت: ظرفیت های خوبی در کشاورزی استان وجود دارد و اصفهان تولید محصولات دامی و پروتیینی، گوشت و مرغ استان در رتبه اول کشور است که این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات کشاورزی تقاضامحور باشد/234هکتار گلخانه گل زینتی در اصفهان

تولیدات کشاورزی تقاضامحور باشد/234هکتار گلخانه گل زینتی در اصفهان