مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-04سياسي

امنیت خود را مدیون و مرهون نیروهای نظامی خصوصا سپاه مقتدر هستیم


امام جمعه ساوه با بیان اینکه امنیت امروز خود را مدیون و مرهون نیروهای نظامی خصوصا سپاه مقتدر و قهرمان هستیم، اظهار کرد: اگر امروز در مسائل اجتماعی اجازه حضور اغیار و در مسائل سیاسی فرصت حضور اجنبی ها را نداده ایم و در میدان نبرد نیز با صلابت نیروهای نظامی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که با حضور جمعی از دانش آموزان و مسئولان در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، گفت: انسان ها باید هم مراقب دشمن درونی خود یعنی هوای نفس و هم مراقب دشمنان بیرونی باشند تا هم از گناه مصون و هم از گزند دشمنان آگاه باشند.

  وی افزود: دشمنان خارجی ما که برای عموم مردم شناخته شده اند از ابتدای شکل گیری انقلاب در تلاش برای وارد کردن خدشه به این نظام مقدس بوده اند و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، اما شناخت دشمن و مسیر است که این توطئه ها را خنثی کرده است.

  امام جمعه ساوه با بیان اینکه امنیت امروز خود را مدیون و مرهون نیروهای نظامی خصوصا سپاه مقتدر و قهرمان هستیم، اظهار کرد: اگر امروز در مسائل اجتماعی اجازه حضور اغیار و در مسائل سیاسی فرصت حضور اجنبی ها را نداده ایم و در میدان نبرد نیز با صلابت نیروهای نظامی فرصت عرض اندام را به دشمن نمی دهیم این نشان از غیرت و صل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت خود را مدیون و مرهون نیروهای نظامی خصوصا سپاه مقتدر هستیم

امنیت خود را مدیون و مرهون نیروهای نظامی خصوصا سپاه مقتدر هستیم