مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-04بين الملل

پیام عملیات ایران در دریای عمان به آمریکا: ما از شما هراسی نداریم


سردبیر روزنامه رأی الیوم پیام عملیات ایران در آب های دریای عمان را حامل این پیام برای آمریکا دانست که ایران از جنگ و عملیات نظامی با آمریکا هیچ هراسی ندارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رای الیوم در سرمقاله خود به عملیات قهرمانانه ایران در فراری دادن ناو آمریکایی در دریای عمان پرداخت.

وی ضمن پرداختن به عملیات موفق سپاه پاسداران ایران در آزادسازی نفتکش ربوده شده در آب های دریای عمان توسط آمریکا، تلاش کرده است به سؤالاتی از این قبیل که پس از مقابله ایران با دزدی دریایی آمریکا و اقدام سپاه پاسداران به آزادی نفتکش ربوده شده طی یک عملیات نظامی برنامه ریزی شده و دقیق، واکنش جو بایدن رییس جمهور آمریکا به این شکست دردناک چگونه خواهد بود؟ آیا با ضد حمله گسترده به این شکست پاسخ خواهد داد یا این تحقیر را نادیده گرفته و پرچم سفید را بالا خواهد برد؟ عبدالباری عطوان افزود: در نهایت و پس از تأخیری که نشان از سردرگمی داشت، مقامات آمریکایی روایت ایران را درباره این حادثه که با تصاویر و ویدئوهای آن همراه بود، تأیید کردند.

در این تصاویر موفقیت نیروهای سپاه پاسداران در آزادسازی نفتکش ایرانی که توسط چندین کشتی و بالگرد آمریکایی در دریای عمان توقیف شده و محموله آن به یک نفتکش دیگر که حامل پرچم ویتنام بود ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام عملیات ایران در دریای عمان به آمریکا: ما از شما هراسی نداریم

پیام عملیات ایران در دریای عمان به آمریکا: ما از شما هراسی نداریم