مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-04فرهنگي

آخر هفته به تماشای چه تئاتری برویم؟


در حال حاضر سه نمایش «اعترافات یک زندگی غیر معمولی»، «مترانپاژ» و «مهمانسرا» در سالن های تئاتر مشهد روی صحنه در حال اکران است.

- ایسنا/خراسان رضوی در حال حاضر سه نمایش اعترافات یک زندگی غیر معمولی ، مترانپاژ و مهمانسرا در سالن های تئاتر مشهد روی صحنه در حال اکران است.

پس از موج های متعدد کرونا و تعطیلی فعالیت های هنری و نمایشی در شرایط قرمز کرونایی با بهبود شرایط از ابتدای آبان ماه چراغ سالن های تئاتر مشهد روشن شده و در حال حاضر سه نمایش اعترافات یک زندگی غیر معمولی به کارگردانی سجاد خسروی کوچ، مترانپاژ به کارگردانی کیوان صباغ و مهمانسرا به کارگردانی سجاد جعفریان روی صحنه رفته که تماشای آن برای تعطیلات آخر هفته می تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم .

اعترافات یک زندگی غیر معمولی در پردیس تئاتر مستقل نمایش اعترافات یک زندگی غیر معمولی به نویسندگی نوید ظریف کریمی و کارگردانی سجاد خسروی کوچ اقتباسی از متن مرگ و دختر جوان اثر آریل دورفمان است که تهیه کنندگی آن را نیز سجاد علی آبادی بر عهده دارد.

این نمایش هر شب ساعت 19:30 در پردیس تئاتر مستقل مشهد واقع در خیابان صارمی، حد فاصل میدان حافظ و صارمی 50، پلاک 78 روی صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته به تماشای چه تئاتری برویم؟

آخر هفته به تماشای چه تئاتری برویم؟