مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-04سياسي

13 آبان منشأ افول قدرت آمریکا در ایران است/در مذاکره از حق ایران کوتاه نمی آییم


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه آمریکا دیگر ابرقدرت جهان نیست و قدرت او افول کرده است، گفت: 13 آبان منشأ افول قدرت آمریکا در ایران است.

- ، سیدمحمد حسینی، پیش از ظهر پنجشنبه در اجتماع مردمی 13 آبان یزد که در امیرچقماق یزد برگزار شد، اظهار داشت: 13 آبان از روزهای ارزشمندی است که در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده و وقایع این روز باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه روحیه استکباری آمریکا در همه دوران ها وجود داشته است، افزود: اگر جوانان دهه 50 و 60، روحیه استکباری آمریکا را در لانه جاسوسی و سایر اتفاقات دیگر دیدند، امروز نسل جوان این روحیه را در حادثه نفتکش می توانند مشاهده کنند.

حسینی تصریح کرد: امروز سال 1332 نیست که در ایران کودتا شود و مردم تماشا کنند بلکه امروز حرکات استکباری آمریکا نظیر حادثه دیروز، افتضاحی به بار آورد که در دنیا مثل بمب صدا کرد و شکست آنها در مقابل دلیرمردان ایران اسلامی، یک بار دیگر خفت و ذلت را نظیر دشمنانمان کرد و دنیا را در بهت و حیرت گذاشت.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: ایران اسلامی در طول دهه های گذشته بارها و بارها این تعرض ها را دیده و بارها امداد الهی و روحیه استکبارستیزی جوانانش، توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده که نمونه آن از تسخیر لانه جاسوسی تا حادثه طبس تا حادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان منشأ افول قدرت آمریکا در ایران است/در مذاکره از حق ایران کوتاه نمی آییم

13 آبان منشأ افول قدرت آمریکا در ایران است/در مذاکره از حق ایران کوتاه نمی آییم