مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-04سياسي

فعالیت هیات های اندیشه ورز در شهرداری تهران


شهردار تهران تاکید کرد که در سه سطح می توان از پتانسیل نخبگان در شهر تهران استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی صبح امروز در حاشیه جلسه با نخبگان منطقه 14 با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص این جلسه گفت: موضوع نخبگان در هر مجموعه ای به عنوان پیشرانان فکری و خلاقیتی یک نیاز جدی است.

وی با بیان این که ساماندهی فعالیت نخبگان را در سه سطح پیگیری می کنیم، گفت: در سطح نخست، نخبگان ملی که تعداد زیادی از آنها در تهران زندگی می کنند را باید بتوانیم در مرکز مطالعات شهرداری تهران سامان دهیم و از این ظرفیت به نفع شهر تهران استفاده کنیم.

وی با بیان این که سطح دوم فعالیت پیرامون نخبگان به عنوان پیشانی فکری در مجموعه شهرداری و اجزاء آن است که باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: بر همین اساس دبیرخانه ای در شهرداری تاسیس کردیم تا در همه سطوح شهرداری چارچوبی تنظیم شود که هیات های اندیشه ورزی داشته باشیم که هم برای معاونین، مدیران مناطق و سازمان ها بتوانیم از این هیات ها بهره بگیریم.

وی با بیان این که نخبگان در سطح سوم ناظر بر محلات هستند، گفت: با توجه به لزوم جلب مشارکت مردم، در نظر داریم که نخبگان و موثرین هر محله را دور هم جمع کنیم تا برای ما ایده پردازی و تصمیم سازی کنند و بتوانیم از این تصمیم ها برای بهبود وضعیت محلات استفاده کنیم تا با کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هیات های اندیشه ورز در شهرداری تهران

فعالیت هیات های اندیشه ورز در شهرداری تهران