مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-04سياسي

تردید در سلامت انتخابات نظام مهندسی ساختمان/ شکایت مهندسین در دادگاه در جریان است


انتخابات نظام مهندسی ساختمان به دلیل ابهاماتی در تعارض منافع، مشکلات فنی سامانه رای گیری موجب شکایت برخی از مهندسین به دستگاه قضایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، انتخابات اخیر نظام مهندسی حرف و حدیث های بسیاری دارد.

از شایعه نفوذ مدیران سابق وزارت راه و شهرسازی تا هزینه های میلیاردی ولی هنوز وزارت راه و شهرسازی پاسخی به این ابهامات نداده است.

ماجرا از کجا شروع شد؟ امسال برای اولین بار وزارت راه و شهرسازی تصمیم گرفت انتخابات نظام مهندسی را به صورت الکترونیکی برگزار کند.

برخی از روئسای هیات اجرایی استان ها می گویند در جلسات توجیهی که از طرف وزارتخانه برگزار می شد عده ای اعتراض کردند و پیشنهاد برگزاری انتخابات به شکل ترکیبی دادند که بخشی مجازی و بخشی از فرایند حضوری باشد و همه مراحل به یکباره از حالت دستی به مجازی تغییر پیدا نکند.

رییس هیات اجرایی استان البرز می گوید: ما پیش بینی می کردیم که احتمالا مشکلاتی وجود داشته باشد به همین دلیل نامه ای به وزارت خانه ارسال کردیم  با توجه به اینکه تجربه اول برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی است ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید و بهتر است انتخابات تمام استان ها در یک روز برگزار نشود تا ایرادات احتمالی در روزهای بعدی اصلاح  شود ولی وزارت خانه با پیشنهاد ما موافقت نکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید در سلامت انتخابات نظام مهندسی ساختمان/ شکایت مهندسین در دادگاه در جریان است

تردید در سلامت انتخابات نظام مهندسی ساختمان/ شکایت مهندسین در دادگاه در جریان است