مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-04سياسي

دانش آموزان روحیه عدالت طلبی و استکبارستیزی را زنده نگه دارند


استاندار البرز در پیامی به مناسبت روز 13 آبان گفت: از دانش آموزان آگاه و شجاع می خواهم که همواره  روحیه عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه دارند.

- ایسنا/البرز استاندار البرز در پیامی به مناسبت روز 13 آبان گفت: از دانش آموزان آگاه و شجاع می خواهم که همواره  روحیه عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن پیام عزیزاله شهبازی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیمذ 13 آبان ماه، روز تجلی ارزش ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی ها و روز محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

بی گمان، دانش آموزانِ آگاه و رشید ما مثل شهید فهمیده ها در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند و اینک در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با کمک نسل جوان و پرتلاش کشور به عنوان پیشگامان نسلی جهادی در دوران معاصر اثرات شگرفی را بر عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بجای بگذاریم .

اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبارستیزی و روز دانش آموز و ادای احترام به حماسه آفرینان 13 آبان، این روز را به ملت فه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان روحیه عدالت طلبی و استکبارستیزی را زنده نگه دارند

دانش آموزان روحیه عدالت طلبی و استکبارستیزی را زنده نگه دارند