مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-04سياسي

سپاه مقتدرانه آمریکا را در سرقت نفت ایران ناکام گذاشت/ دشمن یک بار دیگر خوار شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به شکست دزدی دریایی نفت ایران در دریای عمان توسط آمریکا گفت: آمریکا نیروهای دریایی خود را سمت ایران روانه کرده بود که با حضور به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران خفت و خاری دشمن را یک بار دیگر دیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز آیین بزرگداشت یوم الله 13 آبان همزمان با سایر نقاط کشور در دارالمومنین همدان با حضور مردم ولایی و دانش آموزان و دانشجویان در پیاده راه میدان امام(ره) برگزار شد.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) در خطبه 10 نهج البلاغه استکبار را به شیطان بزرگ تعبیر کرده است اظهار کرد: مردم باید آگاه باشند که شیطان سواره نظام و پیاده نظام خود را فراخوان داده و از هر راهی به دنبال مقابله با حق و حقیقت است.

حجت الاسلام حسن فاضلیان با اشاره به شکست دزدی دریایی نفت ایران در دریای عمان توسط آمریکا گفت: آمریکا نیروهای دریایی خود را سمت ایران روانه کرده بود که با حضور به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران خفت و خاری دشمن را یک بار دیگر دیدیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران بصیرت دارند و این بصیرت در جامعه اسلام و جبهه اسلام جاری است عنوان کرد: هوای سرد امروز مانع حضور مردم بصیر استان همدان در روز استکبارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه مقتدرانه آمریکا را در سرقت نفت ایران ناکام گذاشت/ دشمن یک بار دیگر خوار شد

سپاه مقتدرانه آمریکا را در سرقت نفت ایران ناکام گذاشت/ دشمن یک بار دیگر خوار شد