مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-04اجتماعي

امتناع تعدادی از دانش آموزان استثنایی خراسان شمالی برای حضور در کلاس های درس


مدیر مدارس استثنایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از سر باز زدن تعدادی از دانش آموزان دوره متوسطه این استان برای حضور در کلاس های درس خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر مدارس استثنایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از سر باز زدن تعدادی از دانش آموزان دوره متوسطه این استان برای حضور در کلاس های درس خبر داد.

متقیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه آموزش مجازی سبب شد تا در دوره ای که مدارس تعطیل شدند تعدادی از دانش آموزان دوره متوسطه به خصوص دانش آموزان پسر، سر کار روند، گفت: حال که مدارس هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی در حال برگزاری است، بازگرداندن آن ها سر کلاس درس به علت اینکه سر کار می روند، سخت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش مجازی سبب شد تا آسیب هایی به دانش آموزان استثنایی استان وارد شود، اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی این دانش آموزان مسائل توانبخشی بود که با تعطیلی مدارس، توانبخشی در مدارس نیز تعطیل شد.

متقیان افزود: هرچند که با تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش استثنایی هزینه توانبشخی را به خانواده ها اعطا می کرد تا این کار را در مراکز خصوصی انجام دهند اما تعدادی از خانواده ها این کار را انجام نداده و همین موضوع سبب سختی کار معلم های مدارس استثنایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتناع تعدادی از دانش آموزان استثنایی خراسان شمالی برای حضور در کلاس های درس

امتناع تعدادی از دانش آموزان استثنایی خراسان شمالی برای حضور در کلاس های درس