مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-04سياسي

واکنش انصارالله به برخورد ایران با دزدی دریایی آمریکا: افتخارآمیز بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تلویزیون ایران چهارشنبه (دیروز) اعلام کرد، آمریکا در اقدامی یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

- واکنش انصارالله به برخورد ایران با دزدی دریایی آمریکا: افتخارآمیز بود رییس کمیته عالی انقلاب یمن مقابله سپاه پاسداران ایران با دزدی دریایی آمریکا را اقدامی افتخارآمیز و مسؤولانه توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، تلویزیون ایران چهارشنبه (دیروز) اعلام کرد، آمریکا در اقدامی یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآورد و آن را به سوی آب های سرزمینی ایران هدایت کرد.

محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو انصارالله در واکنش به این اقدام در توییتر خود نوشت: اقدام ایران در بازگرداندن نفت خود از نفتکش غارتگر، اقدامی افتخارآمیز و مسؤولانه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انصارالله به برخورد ایران با دزدی دریایی آمریکا: افتخارآمیز بود

واکنش انصارالله به برخورد ایران با دزدی دریایی آمریکا: افتخارآمیز بود