مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-04سياسي

وعده نماینده رییس جمهور به مردم روستای رانش دیده حسین آباد کالپوش


معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری وعده داد: رفع مشکلات روستای رانش دیده حسین آباد کالپوش در مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان قرار گیرد.

- ایسنا/سمنان معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری وعده داد: رفع مشکلات روستای رانش دیده حسین آباد کالپوش در مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان قرار گیرد.

سید امیرحسین مدنی در نشست با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش کالپوش اظهار کرد: دولت سیزدهم با رای مردم و با تغییری که آنان خواستند روی کار آمده و برای حل مشکلات مردم همه تلاش خود را خواهیم کرد.

وی از دولت رییسی به عنوان دولتی مردمی نام برد و افزود: حضور در بین مردم اولویت دولت سیزدهم است چرا که مشکلات را می توان با دستورات ساده بین دستگاه ها رفع کرد.

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری ادامه داد:یکی از تأکیدات ویژه رییس جمهور در سفر به مناطق محروم و استان ها، به همین دلیل است زیرا می توان بسیاری از مشکلات را حتی بدون اعتبارات حل کرد.

البته این رویه تاکنون رخ نداده اما باید تغییر کند، اینکه یک دولت برود و دولتی بیاید و نظام جدیدی در بخش اداره کشور روی کار بیاید و شرایط را تغییر دهد، یک شبه امکان پذیر نیست اما سعی داریم به این سمت حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده نماینده رییس جمهور به مردم روستای رانش دیده حسین آباد کالپوش

وعده نماینده رییس جمهور به مردم روستای رانش دیده حسین آباد کالپوش