مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-04سياسي

تداوم «استکبارستیزی» راه مقابله با زیاده‏ خواهی دشمنان


امروز راه مقابله ملت ایران با زیاده‏ خواهی دشمنان در ماجراهای مختل، تأکید بر حرکت عزت مدارانه حضرت امام خمینی(ره) و تداوم «استکبارستیزی» است که توسط جانشین خلف ایشان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سارا خنیفر دبیر سیاسی دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز طی یادداشتی به مناسب روز ملی استکبارستیزی نوشت: 13 آبان مظهر مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و که حدود 220000نفر در این اتفاق جان باختند و آثار مخرب آن تشعشعات تا اکنون باقی است.

ولی تمام این اقدامات زمینه ای در راستای انحطاط این رژیم خبیث هستند و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب (حفظه الله) فرمود: قدرت آمریکا رو به افول و زوال است.

که در زمان حال شاهد انزوا و نابودی تدریجی آن هستیم؛ اما استکبار در آمریکا خلاصه نمیشود؛ همانگونه که استکبارستیزی گسترش یافته متاسفانه خود استکبار در غرب، اروپا و حتی خاورمیانه ریشه دوانده.

استکبار در خاورمیانه با پول های نفتی، زر و سیم شیوخ حوزه خلیج فارس و قدرت طلاهای صهیونیستی خود را نشان می دهد و زهر خود را روی سر ملت های مستضعفی مانند یمن، سوریه، فلسطین و نیجریه و.

خالی می کند، ملت هایی که از انقلاب اسلامی مان الگو گرفته و در حال مبارزه با ظلم و استکبار در راستای تشکیل حکومت مستضعفان قدم بر می دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم «استکبارستیزی» راه مقابله با زیاده‏ خواهی دشمنان

تداوم «استکبارستیزی» راه مقابله با زیاده‏ خواهی دشمنان